blank

دستگاه‌های آب مقطر ساز صنعتی(Double R.O) شرکت تصفیه گستر پینار

دستگاه آب مقطر صنعتی دستگاهی است که آب را برای حذف ناخالصی ها تقطیر می کند.دستگاه‌ آب مقطر ساز صنعتی یکی از خدمات شرکت تصفیه آب پینار می باشد.

ماشین آلات آب مقطر صنعتی در بسیاری از صنایع مانند داروسازی، فرآوری مواد غذایی و تحقیقات پزشکی استفاده می شود. آنها همچنین در تولید گاز اکسیژن و گاز هیدروژن برای استفاده در سلول های سوختی هیدروژن استفاده می شوند.دیونایزر های آزمایشگاهی مرند

دستگاه آب مقطر صنعتی دستگاهی است که با جوشاندن و تغلیظ بخار آب، آب تصفیه شده تولید می کند.

بیشتر بخوانید:

دستگاه تصفیه آب صنعتی

آب مقطر یک آب آشامیدنی خالص، سالم و سالم است. هیچ گونه مواد معدنی، نمک یا سایر ناخالصی هایی که می تواند برای بدن انسان مضر باشد، ندارد.

دستگاه آب مقطر صنعتی دستگاهی است که آب مقطر تولید می کند. فرآیند تقطیر آب تمیز و سالم را از سایر مواد مانند مواد معدنی و نمک جدا می کند.

ماشین آلات آب مقطر صنعتی برای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف مانند تولید مواد غذایی و آشامیدنی، آزمایشگاه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و غیره استفاده می شود. همچنین در صنایع مختلفی که به دلایل ایمنی به آب آشامیدنی خالص مانند داروسازی و کارخانه های فرآوری شیمیایی نیاز است، استفاده می شود.

آب مقطر صنعتی

ماشین آلات آب مقطر صنعتی بیشتر در صنایع غذایی و آشامیدنی استفاده می شود. آنها همچنین در صنایع دارویی، شیمیایی و الکترونیک استفاده می شوند.

نیاز به آب مقطر صنعتی در حال افزایش است. این به دلیل توانایی آنها در استریل کردن و حذف هر گونه مواد شیمیایی ناخواسته از آب است.

دستگاه‌ آب مقطر ساز صنعتی

دستگاه آب مقطر صنعتی دستگاهی است که برای تصفیه آب استفاده می شود. از درجه خلوص بالایی برخوردار است و می تواند در صنایعی که الزامات سختی برای کیفیت آب وجود دارد استفاده شود.

این دستگاه تمام مواد جامد محلول را از آب خارج می کند. فرآیند تصفیه معمولاً حدود 4-2 ساعت طول می کشد و می توان آن را با جوشاندن یا استفاده از جریان الکتریکی انجام داد.