blank

شرکت پینار، تامین کننده دستگاه آب مقطر ساز نیمه صنعتی

شرکت تصفیه گستر پینار با اتکا به گروه فنی بسیار قوی و با سابقه، چندین سال است با تولید دستگاه‌های آب مقطرساز (دی‌یونایزر) در ظرفیت‌های مختلف، توانسته است قدم های مهمی را در این عرصه بردارد.

تجربه دو دهه گذشته در تولید دستگاه‌هایآب مقطر ساز صنعتی و نیمه صنعتی سبب گردیده است که این شرکت در زمینه سیستم پشتیبانی فنی، آموزش کاربری دستگاه و همچنین خدمات تعمیرات و تأمین قطعات

دستگاه آب مقطرساز پیشتاز در کشور باشد.

شرکت تصفیه گستر پینار با بیش از دو دهه فعالیت، بهترین پرسنل و کادر فنی، بهترین دستگاه ها و واقعی ترین گارانتی و وارانتی، پیشتاز فروش در منطقه می باشد.

دستگاه آب مقطر ساز نیمه صنعتی چیست؟

دستگاه آب مقطر نیمه صنعتی دستگاهی است که می تواند آب مقطر تولید کند. در بسیاری از صنایع مانند غذا، نوشیدنی، داروسازی و پزشکی استفاده می شود.

آب مقطر چیست؟

آب مقطر با جوشاندن آب لوله کشی یا چاه و سپس متراکم کردن بخار به شکل مایع تولید می شود. نتیجه H2O خالص بدون هیچ گونه ناخالصی یا مواد معدنی است.

فرآیند تقطیر یکی از قدیمی ترین روش های تصفیه آب است. این کار را می توان به صورت دستی یا در مقیاس بزرگ با استفاده از دستگاه صنعتی انجام داد.

این فرآیند با جوشاندن آب برای ایجاد بخار شروع می شود. سپس بخار دوباره به آب متراکم می شود و هر گونه آلودگی و ناخالصی را پشت سر می گذارد.

دستگاه آب مقطر نیمه صنعتی دستگاهی است که با جوشاندن آب و سپس تغلیظ آن آب تولید می کند. این یک نوع تقطیر است.