چه سوالی در ذهن خود دارید ؟

در این صفحه میتوانید پرسشهای متداولی که درباره ما و تصفیه آب هست را بیابید

پرسش های شما مشتریان عزیز

با سلام و عرض ادب

کار فیلتر های کربنی چه در مراحل ۲-۳ و یا مرحله پنجم که فیلتر Postcarbon می باشد حذف کلر و بو و مزه نامطلوب از آب می باشد. در صورتی که این فیلتر های کیفیت خوبی نداشته باشه میتونه برعکس خودش عامل آلودگی باشه.

دمای آب ورودی برای کارکرد مناسب دستگاه بسیار مهم می باشد. اگر در مناطق گرمسیر یا سردسیر دستگاه  اسمز معکوس نصب میکنید دقت داشته باشید که آب ورودی نباید از ۴ درجه  سانتی گراد کمتر  یا از ۲۵ درجه سانتی گراد بالاتر باشد.

اساس کار ضد رسوب های مغناطیسی این است که با ایجاد میدان مغناطیسی و باردار کردن یونها مانع رسوب آنها میشوند.لذا ما بعد از نصب این دستگاه در مسیر های لوله کشی رسوب نخواهیم داشت.

درجه حرارت: مناسب ترین درجه حرارت آب بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراداست.
رنگ : آب آشامیدنی باید بی رنگ باشد ودر ضخامت های زیاد رنگ آبی مایل به سبز روشن داشته باشد.
کدورت : کدورت آب اغلب بواسطه وجود مواد معلق در آن است.
بو : آب آشامیدنی باید بی بو باشد.
مزه : طعم آب آشامیدنی نباید بی مزه باشد. املاح مختلف مانند آهن ،منگنز،نمک،کربنات وانیدرید کربنیک در آبهای مختلف مزه های گوناگونی را به آب می دهند

خدمت دوست عزیزم باید عرض کنم pHزیر ۷ اسیدی  بوده و بالای ۷ قلیایی و خود ۷ خنثی میباشد . بهترین حالت PH آب برای نوشیدن عددی مابین ۷ و۸ می باشد (۷/۴) لذا توصیه میشود از مصرف آبهای اسیدی برای طولانی مدت خودداری شود.ولی با استفاده از فیلترهای مینرال خوب و قلیایی ساز میتوان این مسئله رو مرتفع نمود.مصرف آب قلیایی برای بدن مفید بوده و قدرت حمل اکسیژن رو در خون بالا میبرد.

به علت حذف املاح pHآب اسیدی میشه که راه حل اش استفاده از فیلترهای قلیائی می باشد.

در این خصوص مطمئن ترین روش استفاده از فیلتر های یو وی (UV) در آخرین مرحله از دستگاه تصفیه آب می باشد که کار گند زدایی آب خروجی را برعهده دارد.

هم به صورت نقدی هم به صورت اقساط، جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید.

دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین گارانتی و پشتیبانی

دستگاه های نیمه صنعتی

دستگاه های تصفیه آب صنعتی

لوازم جانبی دستگاه های تصفیه آب

دیونایزرهای آزمایشگاهی

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟

از طریق فرم زیر سوال خود را مطرح کنید

در صورتی که تقاضای تعمیر و سرویس و ارائه خدمات دارید، می توانید فرم  زیر را پر کنید. ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم.

فرم درخواست تعمیر و سرویس