blank
blank

دستگاه‌ آب مقطر آزمایشگاهی

نمونه پروژه های آزمایشگاهی شرکت تصفیه گستر پینار( دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی )

جهت خرید، مشاوره رایگان و اطلاع از سایر محصولات می توانید از طریق کانال‌های ارتباطی و شماره تماس، با ما در ارتباط باشید.

برای خالص سازی آب و تقطیر آن، تجهیزات آزمایشگاهی ای استفاده می شود که شامل دستگاه های دیونایزر، دستگاه آب مقطر گیری آزمایشگاهی ، دستگاه آب خالص آزمایشگاهی و فیلترهای آزمایشگاهی می شوند . استفاده از آب خالص و تقطیر شده در تحقیقات پروتئینی، تعیین توالی DNA، کروماتوگرافی ، PCR ، آماده سازی محیط کشت ، تعیین فرمول و ساخت مواد دارویی، صنعت نیمه هادی ها و زیست مولکولی ضروری است.

بسیاری از فرآیندهای کارخانه ای و آزمایشگاهی ، نیازمند میزان بالا و ثابتی از ریزش آب هستند.

دستگاه آب مقطر گیری جریان بالا، آلوده کننده های شیمیایی را به روش یون زدایی و اسمز معکوس حذف می کنند و مورد استفاده ی اینها در سیستم های اشعه ی ماورای بنفش می باشد.

در زیر نمونه هایی از پروژه های آزمایشگاهی شرکت تصفیه گستر پینار را مشاهده می کنید.

دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی

دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی دستگاهی است که آب تصفیه شده را برای مصارف آزمایشگاهی تولید می کند. همچنین به عنوان واحد دییونیزاسیون یا واحد DI شناخته می شود.

فرآیند حذف یون ها و مواد معدنی از آب آشامیدنی دیونیزاسیون نامیده می شود. دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی با عبور آب آشامیدنی از یک رزین تبادل یونی که نوعی فیلتر جداکننده یون های مثبت و منفی است، این یون ها و مواد معدنی را حذف می کند.

تولید آب با خلوص بالا

دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی دستگاهی است که برای تولید آب با خلوص بالا استفاده می شود. معمولاً در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مکان‌هایی که نیاز به داشتن آب بسیار خالص است، استفاده می‌شود. این دستگاه تمام ناخالصی ها را از آب پاک می کند.

امروزه انواع مختلفی از دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی در بازار وجود دارد. برخی از آنها می توانند تا 10 لیتر در ساعت و برخی دیگر می توانند بیش از 100 لیتر در ساعت تولید کنند.

آب مقطر آزمایشگاهی محصولی است که روز به روز در بازار محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این نوعی آب است که از طریق فرآیندهای آزمایشگاهی برای حذف تمام باکتری ها، مواد معدنی و سایر آلاینده ها تصفیه شده است.

دستگاه آب مقطر آزمایشگاهی دستگاهی است که می توان از آن برای تولید آب مقطر آزمایشگاهی استفاده کرد. خود دستگاه دارای دو قسمت اصلی است. بخش اول دستگاه تقطیر است که تمام باکتری ها، مواد معدنی و سایر آلاینده ها را از آب لوله کشی یا چاه پاک می کند، در حالی که قسمت دوم کندانسور است که بخار خروجی از دستگاه تقطیر را خنک می کند تا بتوان آن را به حالت مایع تبدیل کرد.

مزایای استفاده از این نوع دستگاه بسیار زیاد است: آب مقطر آزمایشگاهی طعم بهتری نسبت به آب معمولی شیر یا چاه دارد، زیرا هیچ ماده شیمیایی یا معدنی اضافه ای ندارد. انجام نمیدهد