[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]قطعا اولین سوالی که به ذهن شما می آید این خواهد بود که چرا دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی، خانگی و دستگاه های آب مقطر را از شرکت تصفیه گستر پینار تهیه کنیم؟

دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد. در این قسمت به بخشی از این دلایل می پردازیم.

  • مجوزهای شرکت تصفیه گستر پینار و استانداردهای دستگاه هایی که ارائه می دهد از جمله نکات مثبت می باشد. جهت مشاهده مجوزها و استاندارد ها کلیک کنید.
  • مشتریان زیاد و رضایت مشتریان سرمایه ما می باشد. شرکت تصفیه گستر پینار بیش از 12000 مشتری در زمینه دستگاه های صنعتی، خانگی و آب مقطر می باشد. جهت مشاهده رضایتمندی برخی مشتریان کلیک کنید.
  • گارانتی و وارانتی بسیار قوی. قطعا خرید دستگاه های تصفیه آب و همچنین آب مقطر مرحله اول کار است. اصل کار بعد از خرید دستگاه می باشد. این دستگاه ها نیاز به گارانتی و وارنتی، پشتیبانی های قوی و ارزان دارند. شرکت تصفیه گستر پینار، با گارانتی و وارانتی بی قید و شرط و واقعی  در خدمت مشتریان است. خدمات پشتیبانی این شرکت بسیار قوی و منحصر به فرد می باشد.
  • مهم نیست در کدام یک از شهرهای ایران هستید. شرکت تصفیه گستر پینار در تمام استان ها و بیشتر شهرهای ایران دارای نماینده می باشد.
  • تیم و گروه فنی بسیار قدرتمند از دیگر ویژگی های شرکت تصفیه گستر پینار می باشد. در کنار تیم فنی، تیم پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی و همچنین پشتیبانی سایت در تلاش هستند تا خدمات هر چه بهتر به مشتریان ارائه داده و رضایت مشتریان را جلب کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_single_image image=”6536″ size=”full” align=”left” el_class=”xsrr”][/vc_column][/vc_row]