معنویات

تشخیص و تفاوت بین آب تصفیه کن اصل و فیک و تقلبی

راهنمای تشخیص دستگاه تصفیه اصل و فیک تقلبی

نیاز به آب سالم که در سال های اخیر رو به افزایش بوده در شکل گیری انواع دستگاه های تصفیه آب موثر است. امروزه محصولات برندهای مطرح فرآیند تصفیه آب را با موفقیت انجام می دهند. از طرفی سودجویان دستگاه های تقلبی زیادی وارد بازار کرده اند. لذا دغدغه بسیاری از کاربران شناسایی آب تصفیه کن اصل با فیک و تقلبی است. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا در هنگام خرید با خیالی آسوده دستگاه مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

برخورداری از فناوری نانو

با فناوری های در حال توسعه در عصر ما، نوشیدن آب جاری از شیرهای آب در فضاهای زندگی عمومی مانند خانه ها یا محل کار با کمک آب تصفیه کن اصل خیال کاربران را راحت کرده است. اکثر دستگاه ها با فناوری نانو کار می کنند که یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین تکنیک های تولید در زمان های اخیر است. به این ترتیب هدف آن ارائه بالاترین سطح کارایی به کاربران است. بنابراین یکی از موارد تشخیص و تفاوت بین آب تصفیه کن اصل و فیک و تقلبی برخورداری محصول از فناوری نانو است.

مواد بادوام و باکیفیت

انتخاب مواد بادوام و باکیفیت که در فرآیند تولید استفاده می شوند، به آب تصفیه کن اجازه می دهد تا برای مدت طولانی بدون تغییر شکل استفاده شوند. برخی از دستگاه ها نیز ممکن است باعث تصفیه مواد معدنی مورد نیاز در آب در طول فرآیند تصفیه شوند. مدل های اصل در حین تصفیه آب، مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان را از هم جدا می کنند. با این ویژگی ها آب تصفیه کن اصل نمره کامل را از کاربران دریافت می کند. بسیاری از دستگاه های فیک و تقلبی این قابلیت را ندارند.

شفافیت آب

فیلترهای مخصوص آب تصفیه کن اصل باعث شفافیت و آشامیدن آب جاری از شیرها می شوند. دستگاه تصفیه آب با تکنولوژی به نام اسمز معکوس کار می کنند. این فناوری از جمله جزئیاتی است که افرادی که تحقیقات مدل انجام می دهند با آن آشنا هستند. این فناوری در جداسازی فاضلاب از آب آشامیدنی بسیار موثر است. اکثر آب تصفیه کن های تقلبی قادر نیستند آب کاملا شفافی را ارائه دهند و ممکن است نتوانند فاضلاب را از آب آشامیدنی جدا کنند.

تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب اصلی با تقلبی

تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب اصلی با تقلبی

با دستگاه های آب تصفیه کن اصل از آب آشامیدنی لذت ببرید

اکثرا دستگاه تصفیه آب خانگی اصل مدل های با کارایی بالا و طراحی باکیفیت دارای کیفیتی هستند که تمام نیازهای کاربران را برآورده می کنند. به لطف طراحی فیلتر خاص خود، تضمین می کند که آب جاری از شیر به طور کامل تمیز می شود و به شما امکان می دهد با خیال راحت آن را بنوشید. به دلیل طراحی سبک، امکان حمل آسان آن از جمله مزایایی است که محصولات اصل به کاربران ارائه می دهد.

پاکسازی عوامل منفی توسط فیلتر

به طور کلی از تمامی فیلترها برای پاکسازی عوامل منفی مانند ماسه، زنگ زدگی و کثیفی موجود در آب لوله کشی در طول فرآیند تصفیه استفاده می شود. علاوه بر این، فیلترهایی که عبور مواد شیمیایی مختلف مانند کلر را تقریباً غیرممکن می‌کنند، با اولویت دادن به سلامت انسان تضمین می‌کنند که پاک‌ترین و خالص‌ترین آب را بنوشند. میزان تولید آب خوب روزانه در هر نوع فیلتر متفاوت است. توصیه می شود هنگام بررسی مدل ها این جزئیات را در نظر بگیرید. وجود خواص ضد باکتریایی در فیلترهای آب تصفیه کن اصل باعث می شود که آب راحت تر نوشیده شود. این نکاتی است که دستگاه های فیک و تقلبی کمتر به آن توجه می کنند. سیستمی در داخل فیلتر دستگاه آب تصفیه کن اصل وجود دارد که اطمینان می دهد که مواد معدنی در حین تصفیه آب به دام افتاده اند. به لطف این سیستم امکان مواجهه با بوی بد هم در داخل دستگاه و هم در طعم آب از بین می رود. برخی از انواع فیلترهای استفاده شده در دستگاه ها به محتوای مواد معدنی بالاتر در آب کمک می کنند. افزایش نسبت مواد معدنی در آب نیز در لذیذتر شدن و لذت بردن از نوشیدن آن نقش دارد.

در اندازه های مختلف

شما به راحتی می توانید گزینه های مناسب آب تصفیه کن اصل را برای هر اندازه آشپزخانه در محدوده محصولات پیدا کنید. طرح های خاص شیر آب نیز از جمله عناصری است که در مرحله انتخاب توجه کاربران را به خود جلب می کند. به لطف فناوری های خاص خود، آبی که تصفیه می شود و به شیر آب می رسد، کاملاً عاری از مواد مضر مانند آهک است. این برتری در بین محصولات فیک وجود ندارد و گاه مواد آهکی در آن ته نشین می شود.

طراحی خارجی محصول

طراحی های بیرونی آب تصفیه کن اصل بر خلاف دستگاه های تقلبی با استفاده از مواد خاص ساخته شده است. طراحی های بیرونی که دارای سبک کف لغزنده است، از آب گرفتن دستگاه در شرایطی مانند رطوبت یا بخار جلوگیری می کند. همچنین وجود تن رنگ های مختلف مانند سبز یا آبی علاوه بر سفید و مشکی یکی از جزئیاتی است که توجه کاربران را به خود جلب می کند. مدل های دستگاه تصفیه آب کیس بسته این اطمینان را می دهند که تمام قسمت های محصول در حالت بسته نگهداری می شوند. سیستم کیس بسته یکی از محبوب ترین مدل های اخیر توسط کاربران است. یکی از بزرگترین امکانات ارائه شده توسط محصولات این است که قاب را می توان با یک حرکت باز و با یک حرکت آن را بسته کرد. علاوه بر این، مدل‌های طراحی‌شده به صورت کیس، مزیت بزرگی را در صورت جدا کردن دستگاه و انتقال آن به مکان دیگری فراهم می‌کنند. در ابعاد ایده آل برای قرار گرفتن در زیر کانتر انواع آشپزخانه تولید می شود.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

مناسب برای استفاده در مناطق مختلف

امروزه افزایش میزان مصرف آب هم در محیط کار و هم در منازل عامل بسیار مهمی در استفاده از دستگاه های آب تصفیه کن اصل به جای آب آماده است. در کنار دستگاه ها، علاقه به فیلترها نیز به همین ترتیب افزایش می یابد. مشاهده می کنید که این دستگاه ها در منازل و محل کار و همچنین در مکان های زندگی عمومی مانند خوابگاه ها، هتل ها یا رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند. در سال‌های اخیر می‌توان گفت دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی در مناطقی مانند کارخانه‌هایی که جمعیت آن‌ها شلوغ است، از همه لحاظ مزیت دارند.

جزئیات تعمیر و نگهداری

آب تصفیه کن اصل دیجیتال با ظاهر مدرن و ویژگی های فنی فوق العاده ای که در اختیار کاربران قرار می دهد، از محصولات مورد علاقه سال های اخیر هستند. جزئیاتی مانند استفاده، نظافت و نگهداری دستگاه ها نیز در مدت زمان استفاده طولانی تر نقش دارند. ویژگی های فیلترهای مورد نیاز در طول تصفیه آب ممکن است متفاوت باشد. شستن برخی از فیلترها به روش های مختلف امکان پذیر است. با این حال، برخی از مدل های فیلتر به احتمال زیاد شسته نمی شوند. در این صورت توصیه می شود فیلتر جدید را تغییر داده و از آن استفاده کنید. فیلترهای اصلی دستگاه ها یعنی قسمت هایی که آب را از مواد اصلی تصفیه می کنند حداکثر تا 3 سال باید تعویض شوند. توصیه می شود فیلترهایی که طعم بیشتری به آب تصفیه شده می دهند، ظرف مدت 12 تا 15 ماه تمیز یا تعویض شوند. در محصولات فیک عمر فیلترها به مراتب پایین تر از زمان یاد شده است.
تشکیل باکتری پس از مدتی در دستگاه های فیک قابل مشاهده است. در این صورت، آبی که مینوشید ممکن است شفافیت قبلی خود را به شما ارائه نکند. برای تمیز کردن دستگاهی که در خانه یا محل کار استفاده می کنید، ابتدا باید شیر آب را ببندید. سپس توصیه می شود قسمتی که فیلترها در آن قرار دارند را باز کرده و با آب تمیز کنید. سپس فیلترهایی که باید تعویض شوند را با فیلترهای جدید جایگزین کنید. توصیه می شود پس از تمیز کردن و تعویض فیلتر، 2 یا 3 بار مخزن را پر و خالی کنید. وقتی این مراحل را کامل کردید، تعمیر و نگهداری معمولی دستگاه خود را کامل کرده اید.

انتخاب مدل آب تصفیه کن اصل

امروزه کاربران هنگام خرید بسیاری از محصولات، جزئیاتی را در نظر می گیرند. در مورد تشخیص و تفاوت بین آب تصفیه کن اصل و فیک و تقلبی باید دقت بیشتری به خرج داد. زیرا کیفیت و قابلیت اطمینان دستگاه مورد استفاده عامل مهمی در این واقعیت است که آبی که مینوشید تهدیدی برای سلامتی شما نباشد. هنگام انتخاب بین مدل ها، توصیه می شود به ویژگی های فیلتر و اینکه دستگاه ها چند مرحله دارند توجه کنید. شما باید ظرفیت کم یا زیاد آب روزانه را با میزان مصرف خود مقایسه کنید.
علاوه بر این، با توجه به مساحتی که استفاده خواهید کرد، بهتر است متناسب با اندازه و ویژگی های فنی آب تصفیه کن اصل را انتخاب کنید. به طور کلی از آنجایی که محصولات زیر پیشخوان استفاده می شوند، جزئیات اضافی مانند رنگ و ظاهر جزو جزئیاتی نیستند که در وهله اول باید به آن توجه کنید. توصیه می شود در طول فرآیند تحقیق نگاهی به نظرات سایر کاربران در مورد مدل ها بیندازید. در فرآیند انتخاب، علاوه بر ویژگی های فنی، نظرات و نرخ های تقدیر نیز نقش عمده ای دارند. علاوه بر این، توصیه‌های ارائه شده توسط افرادی که از مدل‌ها استفاده می‌کنند به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر به جزئیاتی که در مورد جزئیات استفاده و ویژگی‌های فنی محصولات تعجب می‌کنید برسید.
البته فقط نظر محور بودن در مرحله انتخاب گاهی می تواند منجر به انتخاب های اشتباه شود. به همین دلیل توصیه می شود به موازات نظرات و نرخ های تقدیر، سایر ویژگی های محصولات را نیز به تفصیل بررسی کنید تا به جای آب تصفیه کن اصل گرفتار محصولات فیک نشوید.

حرید دستگاه تصفیه آب اصل

حرید دستگاه تصفیه آب اصل

قیمت محصولات آب تصفیه کن اصل

همیشه کاربران فاکتور قیمت و همچنین جزئیاتی مانند کیفیت، ویژگی های فنی و ظاهر را در طول فرآیند خرید در اولویت قرار می دهند. هنگامی که شما یک تحقیق قیمت برای آب تصفیه کن اصل انجام می دهید، می بینید که با محدوده قیمت های مختلفی مواجه می شوید. عوامل زیادی در تعیین آن نقش دارند. هر ویژگی اضافه شده به محصولات مستقیماً بر مقیاس قیمت تأثیر می گذارد. به طور کلی می توانید به راحتی گزینه ای متناسب با بودجه خود را در بازه های قیمتی متناسب با ویژگی های محصولات پیدا کنید. تعیین بودجه از قبل در حین انجام تحقیقات باعث صرفه جویی در زمان اضافی در فرآیند انتخاب می شود. اگر همیشه برآوردن نیازهای خود و کیفیت محصولی را که انتخاب می کنید در اولویت قرار دهید، می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید. به طور معمول محصولات فیک قیمت پایین تری نسبت به محصولات اصل و برند دارند. بسیاری از فروشندگان سودجو دستگاه های تصفیه آب تقلبی را با نام مارک های معتبر تایوانی با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسانند.

نقش فیلتر در قیمت محصول

ظرفیت های آبی دستگاه آب تصفیه کن اصل، نرخ تولید روزانه آب و جزئیات فیلتر عوامل اصلی تاثیر مستقیم بر قیمت هستند. وجود آب در مخزن دستگاه ها به خصوص در مواقع شلوغ مزیت بزرگی است. به این ترتیب هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید به راحتی به آب آماده و تمیز دسترسی داشته باشید. توصیه می شود در هنگام انتخاب این جزئیات را در نظر داشته باشید. برخی از مدل های فیلتر دارای ویژگی هایی برای استفاده در دستگاه های تصفیه معمولی هستند. آب تصفیه کن اصل ممکن است با فیلتر باشد و یا فیلترها برای فروش جداگانه ارائه شوند. تصفیه دستگاه اصل حداقل دارای 5 فیلتر باشد و حتی می تواند تا 9 مرحله فیلتر هم داشته باشد. اگر محصولی که انتخاب کردید از 5 فیلتر کمتر داشته باشد اصل نیست. توصیه می شود در هنگام انتخاب این جزئیات را در نظر داشته باشید. برخی از مدل های فیلتر دارای ویژگی هایی برای استفاده در دستگاه های تصفیه معمولی هستند.

سخن پایانی

وقتی در اینترنت به دنبال « آب تصفیه کن اصل » می‌گردیم، با صدها برند و مدل دستگاه تصفیه آب مواجه می‌شویم. برای به دست آوردن بهترین دستگاه تصفیه آب، شناخت عناصر اصلی ضروری است. شما با دقت به نکات این مقاله به راحتی می توانید تفاوت آب تصفیه کن اصل و تقلبی را تشخیص دهید. برای تشخیص دستگاه اورجینال ابتدا از نوع روش تصفیه آن اطلاع پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *